Hep Bir Merak


Böyle başladı işte hep bir merak.

Sizinde merak ettikleriniz yok mu ,benim çokça var mesela. Çıktığımız seyahatlerde,okuduğumuz kitaplarda, izlediğimiz filmlerde, dinlediğimiz müziklerde bile hep bir merak gelir sonrasını hayal edip dururuz. İz sürme gibi tatlı keşiflere çıkarız. Hep daha iyiyi yeniyi güzeli ararız öyle değil mi. Velev ki sıradan olmamayı öğreniriz.Kurumsal hayatı daha keyifli hale getirmek için yeni kapılar buldum kendimce. İlk aldığım nikon marka fotoğraf makinem benim için çok değerli.  Bol bol fotoğraf çekmekten keyif almaya başladığımda anladım daha çok eşikler olduğunu. Fikir edinmeyi,  yeni kişiler tanıyıp hikayelerinden  ilham almayı daha çok sever oldum. İnsan yaş aldıkça fark ediyor kendini sevmediği şeyleri sever oluyor.Fırsat bulup meraklarımı,deneyimlerimi, dinlediklerimi,okuduklarımı paylaşacağım.Gezip gördüklerimi kahve dükkanlarını,tatlı tariflerini   fotoğraflarımla eşlik edeceğim. Hikayesi olan şeyleri  ayrı seviyorum benim için çok kıymetli.

Unutmadan ne gelirse meraktan :) 

Sevgiyle kalın.

Yorumlar